Pages

dinsdag 24 mei 2011

Wordpress site

Een wordpress site. Dat is wat ik nu wil en snel moet gaan leren. Ik heb een cursus gekocht via PayPro en ben deze nu aan het doornemen. Met deze cursus ga ik mijn eerste Wordpress site bouwen. Het begin is gemakkelijk. Het installeren van Wordpress gaat prima; het configureren is ook wel te doen. Daarna is het lastiger. Wat voor Wordpress site wil ik gaan bouwen. Ik heb verschillende ideeen, maar hier nog niet echt goed over nagedacht.

Een wordpress site bouwen is niet zo moeilijk, maar het vullen van deze website wel! Wie is mijn doelgroep en wat wil ik er mee bereiken. Ga ik toch voor de Wordpress webshop (bestaat dat eigenlijk wel?) of doe ik het gewoon voor mezelf. Lekker bloggen over mijn vakantie bijvoorbeeld.

Ik weet het nog niet...

0 reacties:

Een reactie posten