Pages

donderdag 19 mei 2011

Wordpress templates

Wordpress templates of sjablonen zijn overal te vinden. Gratis! Op de website van Wordpress worden er al -als ik dit schrijf- bijna 1400 aangeboden. Hier staan ook een paar schitterende sjablonen bij die ik wil gaan gebruiken. Echt professionele templates. Dit is toch echt wel anders dan de templates die ik heb kunnen vinden bij Blogger. Kan niet wachten tot ik echt ga overstappen op Wordpress en mijn definitieve Wordpress template heb gekozen voor mijn blog.

Een paar sites waar je goede templates kunt downloaden:

Als je door deze templates loopt dan merk je pas hoeveel mogelijkheden er zijn met Wordpress. Allerlei handige dingetjes die je website er een stuk professioneler uit laten zien, zoals je laatste Tweets op je website laten zien of een automatisch gegenereerde RSS-feed. Super handig

0 reacties:

Een reactie posten